Hvorfor er det viktig å ha en serviceavtale for NILAN?


Nilan anbefaler service på ventilasjonsanlegg ca. én gang i året. Denne servicen inkluderer også filterbytte. I tillegg anbefales det å bytte filter ytterligere én gang per år, utover det som gjøres i forbindelse med servicen.

Service bør utføres av fagfolk som kjenner det spesifikke Nilan-anlegget. Det kan være gunstig å etablere en fast serviceavtale for Nilan-anlegget ditt, hvis du ikke allerede har gjort det. Rene filtre og jevnlig service vil minimere feilmeldinger. I tilfeller hvor det oppstår en feil på anlegget kan du henvende deg direkte til servicepartneren og spare tid.

Det anbefales å velge en servicepartner som har avtale med Nilan. Da vil servicepartneren i tilfelle reklamasjonsberettigede feil, ordne opp i dette direkte med Nilan, slik at du slipper utlegg til reparasjonen.

OBS! Manglende service eller for lang tid mellom utførte servicer vil kunne påvirke reklamasjonsretten.

Se også:

Hvor finnes bruksanvisninger og svar på vanlige spørsmål om NILAN?

Hvorfor blåser NILAN inn kald luft?




JM Kundeservice (Oppdatert )
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.