Hvordan reklamere på hvitevarer fra Whirlpool?
- Sjekk bruksanvisning nøye. Ved brukerfeil vil Whirlpool fakturere besøket.
- Du kan søke opp bruksanvisninger på Whirlpools nettside ved å søke på serienummeret. Klikk her
- Reklamer direkte til Whirlpool.
- Informer også JM om at saken er meldt til Whirlpool. Klikk her: Send e-post til JM
- Telefon Whirlpool: 22782580, hverdager 08-17.
- Vær i nærheten av produktet når feil meldes. Ha denne informasjonen klar:
- Fullt navn, gateadresse, leilighetsnummer og telefonnummer
- Servicenummeret på produktet (12 siffer – begynner med 85)
- Serienummer
- Innkjøpsdato. Overtagelsesdatoen på overtagelsesprotokollen regnes som innkjøpsdato.
- Feilbeskrivelse
- Numrene på hvitevarene står normalt inne i produktet. I kjøleskap, står numrene ofte bak grønnsaksskuff. På platetopper, står de normalt på undersiden.
- Overtagelsesprotokollen og innredningsavtalen mottatt av første eier, fungerer samlet som kvittering.
- For bestilling av servicebesøk/reparasjoner etter at reklamasjonsfristen har gått ut, kan man fremdeles kontakte Whirlpool for bestilling av betalt reparasjon.
- Man kan etter reklamasjonsfristens utløp også kontakte firmaet Hvitevareteknikk AS. Telefonnummer: 47924700.
Følg innlegget
1
følgere
Slettet kommentar