Hvordan reklamere på hvitevarer fra Whirlpool?

  • Sjekk bruksanvisning nøye. Ved brukerfeil vil Whirlpool fakturere besøket. 
  • Du kan søke opp bruksanvisninger på Whirlpools nettside ved å søke på serienummeret. Klikk her
  • Reklamer direkte til Whirlpool.
  • Informer også JM om at saken er meldt til Whirlpool. Klikk her: Send e-post til JM 
  • Telefon Whirlpool: 22782580, hverdager 08-17. 
  • Vær i nærheten av produktet når feil meldes. Ha denne informasjonen klar:
    • Fullt navn, gateadresse, leilighetsnummer og telefonnummer
    • Servicenummeret på produktet (12 siffer – begynner med 85)
    • Serienummer
    • Innkjøpsdato. Overtagelsesdatoen på overtagelsesprotokollen regnes som innkjøpsdato.
    • Feilbeskrivelse
    • Numrene på hvitevarene står normalt inne i produktet. I kjøleskap, står numrene ofte bak grønnsaksskuff. På platetopper, står de normalt på undersiden.
  • Overtagelsesprotokollen og innredningsavtalen mottatt av første eier, fungerer samlet som kvittering. 
  • For bestilling av servicebesøk/reparasjoner etter at reklamasjonsfristen har gått ut, kan man fremdeles kontakte Whirlpool for bestilling av betalt reparasjon. 
  • Man kan etter reklamasjonsfristens utløp også kontakte firmaet Hvitevareteknikk AS. Telefonnummer: 47924700.
JM Kundeservice (Oppdatert )
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.