Hvordan reklamere på hvitevarer fra Siemens?


Reklamasjon på hvitevarer fra Siemens, sendes direkte til BSH Husholdningsapparater. Les dette før innsending av reklamasjon.
  • Sjekk bruksanvisning nøye. Ved brukerfeil vil BSH Husholdningsapparater fakturere besøket. Det er BSH eller BSHs representant som avgjør hvorvidt problemet er reklamasjonsberettiget eller ei. 
  • Ventilatorer er ikke en del av produktene som leveres fra BSH Husholdningsapparater, og reklamasjoner på ventilatorer sendes til JM Kundeservice. 
En reklamasjon må inneholde:
  • Komplett E-nummer, FD-nummer og Z-nummer. Disse står inne i produktet når man åpner døren, eller under produktet (platetopper). 
  • Hvis det er vanskelig å få frem numrene under platetoppen, forsøk å oppgi produktnummeret som står i innredningsavtalen eller bruksanvisningen. 
  • Eksempel på merking:                                                                                                            
  • Reklamasjonen må også inneholde navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse som ønskes benyttet av BSH. 
  • Send med innredningsavtale og overtagelsesprotokoll, mottatt av første eier. Ved selve servicebesøket kan tekniker også be om denne dokumentasjonen. Dokumentene brukes samlet i stedet for kvittering. Den datoen boligen ble overlevert til første eier fra JM, benyttes som kjøpsdato.
Hvor sendes reklamasjonen? 

JM Kundeservice (Oppdatert )
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.