Hvordan reklamere på hvitevarer fra Siemens?


Reklamasjon på hvitevarer fra Siemens, sendes direkte til BSH Husholdningsapparater. Les dette før innsending av reklamasjon.
  • Sjekk bruksanvisning nøye. Ved brukerfeil vil BSH Husholdningsapparater fakturere besøket. Det er BSH eller BSHs representant som avgjør hvorvidt problemet er reklamasjonsberettiget eller ei. 
  • Ventilatorer er ikke en del av produktene som leveres fra BSH Husholdningsapparater, og reklamasjoner på ventilatorer sendes til JM Kundeservice. 
En reklamasjon må inneholde:
  • Komplett E-nummer, FD-nummer og Z-nummer. Disse står inne i produktet når man åpner døren, eller under produktet (platetopper). 
  • Hvis det er vanskelig å få frem numrene under platetoppen, forsøk å oppgi produktnummeret som står i innredningsavtalen eller bruksanvisningen. 
  • Eksempel på merking:                                                                                                            
  • Reklamasjonen må også inneholde navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse som ønskes benyttet av BSH. 
  • OBS! Som kvittering brukes overtagelsesprotokoll og innredningsavtalen. Den datoen boligen ble overlevert fra JM til første eier benyttes som kjøpsdato. Denne datoen står oppgitt på overtagelsesprotokollen. 
Hvor sendes reklamasjonen? Les informasjonen under nøye:

JM Kundeservice (Oppdatert )
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.