Hvordan reklamere på hvitevarer fra Siemens?
Reklamasjon på hvitevarer fra Siemens, sendes direkte til BSH Husholdningsapparater. Les dette før innsending av reklamasjon.
- Sjekk bruksanvisning nøye. Ved brukerfeil vil BSH Husholdningsapparater fakturere besøket. Det er BSH eller BSHs representant som avgjør hvorvidt problemet er reklamasjonsberettiget eller ei.
- Ventilatorer er ikke en del av produktene som leveres fra BSH Husholdningsapparater, og reklamasjoner på ventilatorer sendes til JM Kundeservice.
- Komplett E-nummer, FD-nummer og Z-nummer. Disse står inne i produktet når man åpner døren, eller under produktet (platetopper).
- Hvis det er vanskelig å få frem numrene under platetoppen, forsøk å oppgi produktnummeret som står i innredningsavtalen eller bruksanvisningen.
- Eksempel på merking:
- Reklamasjonen må også inneholde navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse som ønskes benyttet av BSH.
- OBS! Som kvittering brukes overtagelsesprotokoll og innredningsavtalen. Den datoen boligen ble overlevert fra JM til første eier benyttes som kjøpsdato. Denne datoen står oppgitt på overtagelsesprotokollen.
- Har du postnummer i Oslo og omegn, Bergen og omegn, eller i Østfold; reklamer du direkte til BSH Husholdningsapparater; klikk her: bsh-service-no@bshg.com
- For andre postnumre; klikk her www.servicebestilling.no
- Informer også JM om saken. Klikk her: Send e-post til JM
- For spørsmål om Siemens-produkter, ring: 22660573 Se også:
- Se også: Hvorfor stopper oppvaskmaskinen etter kort tid?
Følg innlegget
0
følgere
Slettet kommentar