Hvordan reklamerer man?

Nødvendig informasjon ved melding av reklamasjon:
  • Fullt navn (informer oss dersom du er ny eier)
  • Gateadresse inkludert gatenummer
  • Leilighetsnummer (hvis leilighet)
  • Telefonnummer 
  • Oppgi nøyaktig hvor i boligen feilen er (hvilket rom/hvilken bygningsdel/vegg/gulv etc.), og forklar detaljert hva som er feil.
  • Ved større hendelser som krever akutt utrykning for å unngå store skader på bygg/bolig, kontakt brannvesen, forsikringsselskap og/eller utførende underleverandør. Dette gjelder spesielt hvis det er utenfor vanlig kontortid. Meld inn saken til JM på e-post med en gang.
  • Klikk her for å sende e-post til JM Kundeservice
  • Klikk for mer informasjon: Hvem kontaktes ved større hendelser?
JM Kundeservice (Oppdatert )
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.