Hvordan reklamerer man?


Hvis noe er feil i boligen, sendes reklamasjon med en gang man oppdager feilen/mangelen.Hvordan kan man melde inn reklamasjon?
  • JM har etablert en ny kundeportal for innmelding av helt nye reklamasjoner. Les informasjonen under før bruk. 
  • Ved innmelding av flere enn ett punkt; meldes disse inn i portalen som separate saker. Henvendelser til JM som gjelder allerede registrerte saker må ikke sendes inn via kundeportalen. I slike tilfeller skriver man e-post til kundeservice@jm.no 
  • Klikk for JM Kundeportal: Portal for reklamasjoner
Nødvendig informasjon ved melding av reklamasjon:
  • Fullt navn 
  • Gateadresse og leilighetsnummer (hvis leilighet)
  • Telefonnummer 
  • Oppgi hvor i boligen feilen er (hvilket rom/hvilken bygningsdel/vegg/gulv etc.), og forklar detaljert hva som er feil.
  • Ved større hendelser som krever akutt utrykning for å unngå store skader på bygg/bolig, kontakt brannvesen, forsikringsselskap, styret og/eller utførende underleverandør. Dette gjelder spesielt hvis det er utenfor vanlig kontortid. Se huseierbok for leverandøroversikt. Meld også inn saken til kundeservice@jm.no 
  • Klikk her for å sende e-post til JM Kundeservice
  • Klikk for mer informasjon: Hvem kontaktes ved større hendelser?
JM Kundeservice (Oppdatert )
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.