Hvordan reklamerer man?
- Alle feil skal meldes til kundeservice@jm.no og ikke til enkeltpersoner i JM eller hos underleverandører.
- Klikk for info: Hva er frist for å melde reklamasjon?
- Klikk for info: Hvem kan reklamere?
- Fullt navn (informer oss dersom du er ny eier)
- Gateadresse inkludert gatenummer
- Leilighetsnummer (hvis leilighet)
- Telefonnummer
- Oppgi nøyaktig hvor i boligen feilen er (hvilket rom/hvilken bygningsdel/vegg/gulv etc.), og forklar detaljert hva som er feil.
- Ved større hendelser som krever akutt utrykning for å unngå store skader på bygg/bolig, kontakt brannvesen, forsikringsselskap og/eller utførende underleverandør. Dette gjelder spesielt hvis det er utenfor vanlig kontortid. Meld inn saken til JM på e-post med en gang.
- Klikk her for å sende e-post til JM Kundeservice
- Klikk for mer informasjon: Hvem kontaktes ved større hendelser?
Følg innlegget
0
følgere
Slettet kommentar